I Can't See My Dream
I Can't See My Dream
YOU+ME=LOVE
درباره وبلاگ


گاهی اوقات آرزو می کنم ای کاش تک پرنده عاشقی بودم که میان صدها هزار پرنده بتوانم به قله بلند سرزمین هستی برسم و پرواز کان نغمه سر دهم که... من شیدای عاشقانه تو را دوستت دارم به وبلاگ من خوش اومدید وبلاگ منو با نظرات زیباتون منور کنید ممنونم
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
جمعه 13 آبان 1390برچسب:, :: 14:40 :: نويسنده : Soniya

سلاااااااااااااااااام خوبین؟؟؟خوشین؟؟؟ من خیلی خیلی خوبمممممممم شکلکــ های آینـ ـ ـاز

ایشالله حال همتون خوبه

دیروز با دوستم ملیسا رفتم بیرون بهش گفتم آهنگ تهی چی داری گفت تهی واقعی خیلی با حاله

گوش کردم خیلی خوشم اومد خدایی خیلی خوب بود

امیدوارم شما هم خوشتون بیاد

اینم متنش


اینو ببین تهی ، حالم ازش بهم میخوره ، بچها بریم

 

بزنیم تو پَرش ؟!

ایییییول بریم !!!

به‌‌ به‌‌ اقای تهی ، مشتاقه دیدار...


Vers 1

از عصبانیت میخوره مشتا به دیوار ... همه الکی‌

 

میان جلو میگن مشتاقه دیدار !

دیگه بسه ، بپر ، بهتره بشه وجدانت بیدار ...

 

دله پاکت تبدیل شده به یه خود خواه بیمار !

داره رپ میخونه ، حتی دیگه استاد گیتار ...

 

انگار موسیقی‌ ادارست ، رپم پستایه بیکار !

دری وری میخونهو ، اسمشو رپ میگه ...

 

واسه مروفییتشم از ماها بد میگه !!!

ولی‌ من جلو میرم تا جهانو ، ببلعَم ...

 

من یه خودکاره خیابونیم که به برقم !

بدون یه مَردم ، که حتماَ ، به وَعدم ...

 

خیلی ، خیلی ، خلیییی زود عمل می‌کنم !

من با کمکه تو رفیق با یه تیمه حرفه‌ای ...

 

سلیقه? گوش مردمو عوض می‌کنم !

آره ، شبای که تنهامو تو غربت ...

 

خودکارو ، میکرفنمو بغل می‌کنم !


(Chorus)


تهی خالیه ، ولی‌ بدون پُره درد،

تهی خالیه ، ولی‌ بدون خوده مرده،

تهی خالیه ، خالیه از حسادت...

بجاش پُره از غیرتو ، اصالت !



Vers 2

مثلِ  ژپتو ، بتو ، بگم من داستان !

که چیا گذشته تو ایرانه باستان !

?? ساله پیش بود ، که یه چیزی مثه

 

یه ویروس اومد به گوش ایرانیا فاز داد !!!

یه دقیقه ویسساا !!!

فکر کردی رپه فارسی اومد از پارسال ؟!

از موقعی که همه دارن میخوننو

 

، میزننو ، میرقصن واسه? بازار !!!

رپ جنگله منم مثلِ تارزان ...

 

جلو همه توهیناتون ، تهی وایساد !!!

شما شادینو ، با لباسِ گشادینو ،

 

ماهم سر قبره موسیقی‌ می‌زنیم زار زار !!!

ولی‌ تهی ، یه شکله خاص داد ...

 

به رپه فارسی تا بشه یه پاسدار !

تا رپو ببره ، برسونه ، به گوشه ،

 

بقیه ، به صورته ، آزاد !


(Chorus)

تهی خالیه ، ولی‌ بدون پُره درد،

تهی خالیه ، ولی‌ بدون خوده مرده،

تهی خالیه ، خالیه از حسادت...

بجاش پُره از غیرتو ، اصالت !

------

)021)??? ( کد شهر تهران )

------

Vers 3

دیگه حرفه‌ای نداریم ، شنونده ما ...

 

چونکه خواننده‌ها ، بیشترن از

 

شنونده‌ها !

داره خواننده میاد ، دیگه از کودکستان ...

 

که بعده پیشرفت ، تازه می‌رن تو دبستان !

هر کدومشون تو موزیک یه رشته? خوندن ..

 

. یکی‌ بنگ بنگه ساز ، یکییم عشقه خوندن !!!

(X)

( سلام ا.ب.ز ، آهنگ ساز حسین تهی ... انور یکی‌ وایساده ! ، ای

 

حسین تونی !!!!!!؟؟؟؟؟ )

( یاهاهی  های‌ها ها هایّ ، آقا خووبه ؟! ... نت‌های پایین بده یکم ،

 

ولی‌ بالا خوبه ؟! )

(Hossein ToHi)

نه داداش تو واسه? اینکار ساخته نشدی ... پول داری ! ، ولی‌ تافته جدا

 

بافته نشدی !!!

باید تو موسیقی‌ تمرینه بیشتر کنی‌ ... توی کارهای دیگه میتونی‌ ،

 

پیشرفت کنی‌ !

تا که محکمو ، متّحد ، شبیه دیوار ..

 

. تو کله جهان بشیم ، سفیرهِ ایران !



(Chorus)

تهی خالیه ، ولی‌ بدون پُره درد،

تهی خالیه ، ولی‌ بدون خوده مرده،

تهی خالیه ، خالیه از حسادت...

بجاش پُره از غیرتو ، اصالت !


OUTRO


حالا فهمیدی تهی کیه ؟!! حتا اونوریهام ماها 021ای کردیم....

با یه تیمه حرفه‌ای ،

3
اف‌‌‌ & ا.ب.ز & تهی ....

 

اینه تیمه ما

 

بی نظر نرینااااااااااااااااااااا

 

 

 

 

برای دانلود کلیک کنید

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيوندها



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 790
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]